Transparent
Inloggen
Sluiten

Vlemmings: groep gaat heel volwassen om met situatie

20 januari 2009 11:57

Verslaggever: K

Leon Vlemmings was in De telegraaf heel positief over de manier waarop de groep omgaat met de moeilijke situatie waarin de ploeg verkeert. "Ik vind de groep heel volwassen omgaan met de situatie. Ze willen echt verantwoordelijkheid nemen."

Meer op




Tags

vlemmings leon telegraaf

Wat vind jij van dit nieuws?

Om te reageren moet je ingelogd zijn. Gebruik de links bovenin beeld om een loginnaam aan te maken danwel in te loggen.



Feyenoord E-zine

Meld je aan en ontvang elke week een vers Feyenoord E-zine in je mailbox met al het nieuws en achtergronden. Maar liefst 132.546 fans gingen je al voor.




Laatste nieuws


 
Stel hier in welk nieuws jij belangrijk vindt.



Tagcloud

acardipane achillespees afghanen afghanistan australie barcelona belgie bos bronckhorst centrumverdediger delegatie duitsland ferri fvd heitinga jeng kuip marmol messi middenveldert nederland romano santigoal slot socrates taliban trauner turkije visa youtu