Transparent
Inloggen
Sluiten

Supporters Feyenoord fel richting spelersgroep bij ingang stadion Heerenveen

16 januari 2009 20:13

Verslaggever: K

Het Algemeen Dagblad meldt dat de spelersgroep een 'warm welkom' kreeg bij aankomst bij het stadion in Heerenveen. Toen de deur van de spelersbus openging, werd hard de naam van ex-trainer Gertjan Verbeek gescandeerd. Daarna kregen de spelers bij de korte wandeling naar de ingang van het stadion tal van verwensingen naar het hoofd geslingerd.

Meer op




Tags

heerenveen aankomst gertjan gescandeerd openging tal verbeek verwensingen wandeling

Wat vind jij van dit nieuws?

Om te reageren moet je ingelogd zijn. Gebruik de links bovenin beeld om een loginnaam aan te maken danwel in te loggen.



Feyenoord E-zine

Meer dan 132.000 fans zijn lid van onze nieuwsbrief. Meld je ook aan!




Laatste nieuws


 
Stel hier in welk nieuws jij belangrijk vindt.



Tagcloud

acardipane arne australie barcelona bos bronckhorst centrumverdediger fitheid gio heitinga hulshoff jeng kuip marmol messi middenveldert modric nederland persie printer rangers reims rigaux romano ruben sipke slot socrates trauner turkije