Transparent
Inloggen
Sluiten

Vertrek Verbeek op initiatief van spelers

14 januari 2009 16:40 - Algemeen Dagblad

Verslaggever: K

Het Algemeen Dagblad meldt dat het vertrek van Gertjan Verbeek tot stand is gekomen op initiatief van de spelersgroep. Een groot deel van zijn selectie had geen vertrouwen meer in de werkwijze van Verbeek. Dat hebben zij de Raad van Commissarissen aan het begin van deze week laten weten in persoonlijke gesprekken. De gezamenlijke boodschap was: ‘Zó kan het niet langer’. Van Well sprak zelf met Kevin Hofland, die door de spelers naar voren is geschoven.

Meer op Algemeen Dagblad




Tags

verbeek gertjan hofland well

Wat vind jij van dit nieuws?

Om te reageren moet je ingelogd zijn. Gebruik de links bovenin beeld om een loginnaam aan te maken danwel in te loggen.



Feyenoord E-zine

Meld je aan en ontvang elke week een vers Feyenoord E-zine in je mailbox met al het nieuws en achtergronden. Maar liefst 132.054 fans gingen je al voor.




Laatste nieuws


 
Stel hier in welk nieuws jij belangrijk vindt.



Tagcloud

acardipane arne australie barcelona bos bronckhorst centrumverdediger fitheid gio heitinga hulshoff jeng kuip marmol messi middenveldert modric nederland persie printer rangers reims rigaux romano ruben sipke slot socrates trauner turkije