Transparent
Inloggen
Sluiten

De Guzman revalideert in Canada

14 januari 2009 07:15 - Telegraaf.nl

Verslaggever: K

De Telegraaf meldt dat Jonathan de Guzman na zijn meniscusoperatie naar zijn vaderland Canada is gereisd om te herstellen. De Guzman ziet zijn familie slechts enkele malen per jaar. Nu heeft hij de gelegenheid om meer tijd met hen door te brengen. Hij zal daar tijdens zijn rustperiode en vervolgens het eerste deel va zijn revalidatie verblijven.

Meer op Telegraaf.nl




Tags

guzman canada revalideert gereisd jonathan malen meniscusoperatie revalidatie rustperiode telegraaf vaderland

Wat vind jij van dit nieuws?

Om te reageren moet je ingelogd zijn. Gebruik de links bovenin beeld om een loginnaam aan te maken danwel in te loggen.



Feyenoord E-zine

Meer dan 132.000 fans zijn lid van onze nieuwsbrief. Meld je ook aan!




Laatste nieuws


 
Stel hier in welk nieuws jij belangrijk vindt.



Tagcloud

acardipane achillespees afghanen afghanistan australie barcelona belgie bos bronckhorst ferri fitheid gio heitinga jeng kuip marmol messi middenveldert nederland rigaux romano ruben santigoal slot socrates taliban trauner turkije visa youtu