Transparent
Inloggen
Sluiten

Onrustig in De Kuip

17 december 2008 22:58

Naast de diverse negatieve spandoeken, onder andere
gericht aan het adres van Peter Bosz, was het voor en
tijdens Feyenoord - Lech Poznan af ent oe ook onrustig
op de tribunes. Oorzaak was onder andere dat Poolse
fans kaartjes op de Feyenoord vakken hadden bemachtigd
en het na het Poolse doelpunt onrustig werd.




Tags

kuip adres bemachtigd bosz ent lech poznan

Wat vind jij van dit nieuws?

Om te reageren moet je eerst inloggen. Klik op de link rechtsboven.


Feyenoord E-zine

Meld je aan en ontvang elke week een vers Feyenoord E-zine in je mailbox met al het nieuws en achtergronden. Maar liefst 132.615 fans gingen je al voor.




Laatste nieuws


 
Stel hier in welk nieuws jij belangrijk vindt.



Tagcloud

acardipane achillespees afghanen afghanistan belgie bronckhorst centrumverdediger delegatie duitsland eredivisie ferri forward fvd has japanese jeng kuip marmol messi middenveldert nederland santigoal slot taliban trauner turkije ueda visa westerlo youtu