Transparent
Inloggen
Sluiten

Verbeek: we liepen achter de feiten aan

7 december 2008 18:00

Verbeek: "Het begin was hoopgevend. Maar de wedstrijd eindigt uiteindelijk desastreus. Ik ben teleurgesteld in het resultaat en over de wijze waarop de nederlaag tot stand is gekomen. We hebben vandaag gefaald in de afwerking. Door de snelle achterstand hebben we eigenlijk heel de wedstrijd achter de feiten aangelopen."




Tags

verbeek afwerking desastreus gefaald hoopgevend

Wat vind jij van dit nieuws?

Om te reageren moet je eerst inloggen. Klik op de link rechtsboven.


Feyenoord E-zine

Meld je aan en ontvang elke week een vers Feyenoord E-zine in je mailbox met al het nieuws en achtergronden. Maar liefst 130.056 fans gingen je al voor.




Laatste nieuws


 
Stel hier in welk nieuws jij belangrijk vindt.



Tagcloud

acardipane ami andreev brugge conference devy eredivisie giersthove glasner iran japan koeman kraaij kuip nederland nistelrooy oezbekistan oliver oranje persie pocognoli regragui rigaux topkandidaat trump union vrancken wfcgroningen wiegman zerrouki