Transparent
Inloggen
Sluiten

Verbeek te spreken over rentree Derijck

23 november 2008 16:04

Op Telegraaf.nl laat Gertjan Verbeek weten tevreden te zijn over de rentree van Derijck. "Hij heeft het prima gedaan. Toen ik bij Feyenoord begon, zag hij eruit alsof hij anderhalf jaar vakantie had gevierd. Hij slofte over het veld met afgezakte kousen en zijn broekje onder zijn bilnaad. Timothy heeft mijn boodschap destijds goed begrepen en heeft zich prima teruggeknokt. Hij is fysiek sterk nu. Dat heeft hij voornamelijk aan zichzelf te danken."




Tags

derijck verbeek bilnaad danken gertjan kousen slofte telegraaf teruggeknokt timothy

Wat vind jij van dit nieuws?

Om te reageren moet je eerst inloggen. Klik op de link rechtsboven.


Feyenoord E-zine

Meer dan 133.000 fans zijn lid van onze nieuwsbrief. Meld je ook aan!




Laatste nieuws


 
Stel hier in welk nieuws jij belangrijk vindt.



Tagcloud

acardipane achillespees afghanen afghanistan atleet belgie bergen bronckhorst delegatie duitsland eredivisie ferri forward fvd has japanese jeng jongensdroom marokko middenveldert milan nazi nederland nike taliban ueda valente visa westerlo youtu