Transparent

Persbericht Voorschoten '97 over wedstrijd tegen Feyenoord

11 juli 2001 22:29

Verslaggever: RvN

Feyenoord is begonnen aan de reeks oefenwedstrijden tegen amateurclubs in voorbereiding op het seizoen 2001/2002. Na de Open Dag (25/07) en de openingswedstrijd in de Kuip tegen Southampton op 29 juli, is Feyenoord tot de start van de competitie nog 1 maal live te aanschouwen op Nederlandse bodem en wel op maandagavond 6 augustus 2001 (aanvang 19.00 uur) in Voorschoten. De voorverkoop van de wedstrijd tussen Voorschoten ?97 en Feyenoord start woensdag 11 juli 2001.

Voorschoten ?97, ??n van de grootste clubs uit de Leidse regio met 1.300 leden, fungeert als gastheer van Feyenoord. Het eerste zaterdagelftal van de Voorschotenaren werd afgelopen seizoen kampioen van de 2e klasse C KNVB en bereikte hierdoor voor de eerste maal in de Voorschotense voetbalgeschiedenis de 1e klasse. Het eerste zondagelftal deed het nog eens dunnetjes over en veroverde de titel in de 4e klasse A KNVB. Beide elftallen zullen het 1 helft opnemen tegen Feyenoord.

Deze wedstrijd wordt mede mogelijk gemaakt door de wedstrijdsponsors AT Auto ?s uit Leiderdorp en Leski Meubelen uit Zoeterwoude.

Feyenoord zal op volle oorlogssterkte verschijnen in Voorschoten en dus zal er veel te genieten zijn op Sportpark Adegeest. Alle buitenlandse internationals alsmede de jeugdinternationals zijn beschikbaar en maken weer deel uit van de selectie. Brett Emerton zal als laatste international terugkeren en maakt gewoon zijn opwachting in Voorschoten. Dit geldt ook voor de Japanse topaankoop Shinji Ono waarvan de verwachtingen heel hoog gespannen zijn. Als het Feyenoord lukt om Pierre van Hooydonk in de tussentijd te strikken, zal het Voorschotense Sportpark Adegeest (capaciteit 5.000 plaatsen) vermoedelijk uit haar voegen barsten.

PRIJZEN

Ruudolf Mode Anjelierenstraat 41 Rijnsburg
Ben Borst Casual Wear Hoofdstraat 2/B Noordwijk

Bereikbaarheid
Voorschoten is een dorp met 24.000 inwoners en ligt tussen Leiden, Leidschendam en Wassenaar in. Voorschoten is te bereiken via de A4 (afslag Zoeterwoude/Voorschoten), via de A44 (bij Wassenaar afslag Voorschoten nemen) of vanaf Leidschendam/Voorburg binnendoor richting Leiden te rijden. U komt dan vanzelf in Voorschoten.

Meer op

Tags

Wat vind jij van dit nieuws?

Om te reageren moet je eerst inloggen. Klik op de link rechtsboven.

Win met Feyenoord

Feyenoord E-zine

Meld je aan en ontvang elke week een vers Feyenoord E-zine in je mailbox met al het nieuws en achtergronden. Maar liefst 29.329 fans gingen je al voor.