Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord eindigt duel met tien man

16 november 2008 16:29

Ook tegen FC Twente sloeg het blessurespook weer toe voor Feyenoord. Na de vinger uit de kom voor Timmer, die wel doorging, vielen ook Wijnaldum en Mols in de slotfase geblesseerd uit. Feyenoord moest daardoor het duel in blessuretijd met tien man uitspelen. De ernst van de blessures is nog onduidelijk.




Tags

blessurespook mols timmer twente wijnaldum

Wat vind jij van dit nieuws?

Om te reageren moet je eerst inloggen. Klik op de link rechtsboven.


Feyenoord E-zine

Meer dan 133.000 fans zijn lid van onze nieuwsbrief. Meld je ook aan!




Laatste nieuws


 
Stel hier in welk nieuws jij belangrijk vindt.



Tagcloud

acardipane achillespees afghanen afghanistan atleet belgie bergen bronckhorst delegatie duitsland eredivisie ferri forward fvd groningen has japanese jeng jongensdroom marokko middenveldert milan nederland nike taliban ueda valente visa westerlo youtu