Transparent
Inloggen
Sluiten

Verbeek wil goede lijn doortrekken

8 november 2008 11:05

"Als ik ons voetbal van nu zie, dan moet dat straks punten op gaan leveren", constateerde Verbeek. Waar dat Feyenoord uiteindelijk zal brengen, zal de toekomst uit moeten wijzen. Uitzicht op de vijfde plaats is er nog steeds. "Het is een rare competitie. Iedereen kan van iedereen winnen, maar we zullen zelf wel punten moeten pakken."




Tags

verbeek uitzicht

Wat vind jij van dit nieuws?

Om te reageren moet je eerst inloggen. Klik op de link rechtsboven.


Feyenoord E-zine

Meer dan 133.000 fans zijn lid van onze nieuwsbrief. Meld je ook aan!




Laatste nieuws


 
Stel hier in welk nieuws jij belangrijk vindt.



Tagcloud

acardipane achillespees afghanen afghanistan atleet belgie bergen bronckhorst delegatie duitsland eredivisie ferri forward fvd has japanese jeng jongensdroom marokko middenveldert milan nazi nederland nike taliban ueda valente visa westerlo youtu