Transparent
Inloggen
Sluiten

Bosvelt 6 weken uitgeschakeld wegens jukbeenbreuk

9 juli 2001 19:25

Verslaggever: RvN

Paul Bosvelt blijft ind e hoek waar de klappen vallen. De middenvelder van Feyenoord hield vandaag aan een botsing met De Haan een jukbeenbreuk op en werd vervolgens direct afgevoerd naar het ziekenhuis. Daar werd de breuk geconstateerd. Uit een eerste diagnose blijkt dat de middenvelder ongeveer 6 weken uit de roulatie zal zijn. Hij kan wel aangepast trainen, maar mag geen enkele vorm van contact aangaan de komende 6 weken.

Meer op




Tags

bosvelt jukbeenbreuk afgevoerd botsing diagnose haan ind

Wat vind jij van dit nieuws?

Om te reageren moet je eerst inloggen. Klik op de link rechtsboven.


Feyenoord E-zine

Meld je aan en ontvang elke week een vers Feyenoord E-zine in je mailbox met al het nieuws en achtergronden. Maar liefst 133.109 fans gingen je al voor.




Laatste nieuws


 
Stel hier in welk nieuws jij belangrijk vindt.



Tagcloud

acardipane achillespees afghanen afghanistan belgie bergen bronckhorst delegatie duitsland eredivisie ferri forward fvd groningen has japanese jeng kuip marokko messi middenveldert milan nederland nike taliban trauner ueda visa westerlo youtu