Transparent
Inloggen
Sluiten

Fans klagen over afstand op Varkenoord

25 oktober 2008 14:58

Verslaggever: K

Feyenoord zal vanaf nu het merendeel van de trainingen gaan afwerken op Varkenoord. Nu de velden klaar zijn hoeft Verbeek niet meer uit te wijken naar de velden van een amateurclub. 'We hebben bewust gewacht voordat we op Varkenoord konden trainen', zegt algemeen directeur Eric Gudde in VI. 'Het is prettig als je in oktober op prima onderhouden velden terecht kunt. Verbeek beschikt nu over drie velden: één naast De Kuip en twee op Varkenoord. Dit hoort bij de professionalisering die we in gang hebben gezet en die op termijn ook resultaten gaat opleveren.'

Ondertussen waren fans zaterdag niet blij bij de training op Varkenoord. Bezoekers van de training waaronder vele kinderen werden na de training op grote afstand gehouden van de spelers, zo meldt Feyenoordtraining.nl

Meer op




Tags

varkenoord verbeek feyenoordtraining gudde kinderen kuip merendeel professionalisering

Wat vind jij van dit nieuws?

Om te reageren moet je ingelogd zijn. Gebruik de links bovenin beeld om een loginnaam aan te maken danwel in te loggen.



Feyenoord E-zine

Meer dan 129.500 fans zijn lid van onze nieuwsbrief. Meld je ook aan!




Laatste nieuws


 
Stel hier in welk nieuws jij belangrijk vindt.



Tagcloud

acardipane advocaat ami andreev arne beneliga borges brugge conference devy duitsland eenhoorn glasner iran ivanusec kloese koeman kraaij kuip nederland oliver oranje persie priske rigaux rvp slot sobat topkandidaat wauw