Transparent
Inloggen
Sluiten

Geen Feyenoordfans in Nancy

22 oktober 2008 20:47

Verslaggever: K

Het Algemeen Dagblad meldt dat de aankomst en training van Feyenoord in Nancy zonder problemen is verlopen. Twee seizoenen geleden ging het op de avond voorafgaand aan het duel al mis. Er zouden vandaag geen Feyenoordfans in Nancy zijn gesignaleerd. "Als ze er al zijn, lopen ze in hun eentje rond en zijn ze niet als zodanig te herkennen," aldus een woordvoerder.

Meer op




Tags

nancy feyenoordfans aankomst gesignaleerd herkennen

Wat vind jij van dit nieuws?

Om te reageren moet je ingelogd zijn. Gebruik de links bovenin beeld om een loginnaam aan te maken danwel in te loggen.



Feyenoord E-zine

Meer dan 132.000 fans zijn lid van onze nieuwsbrief. Meld je ook aan!




Laatste nieuws


 
Stel hier in welk nieuws jij belangrijk vindt.



Tagcloud

acardipane arne australie barcelona bos bronckhorst centrumverdediger fitheid gio heitinga hulshoff jeng kuip marmol messi middenveldert modric nederland persie printer rangers reims rigaux romano ruben sipke slot socrates trauner turkije