Transparent
Inloggen
Sluiten

Jong Feyenoord wint van FC Twente

6 oktober 2008 23:49

Verslaggever: K

Jong Feyenoord heeft maandagavond de wedstrijd tegen Jong FC Twente met 3-0 gewonnen. In de thuiswedstrijd namen de beloften pas in de slotfase afstand van hun tegenstanders. Kermit Erasmus brak acht minuten voor tijd de ban en invaller Joël Bijlow zette Feyenoord direct hierna op 2-0. De 3-0 was een eigen doelpunt aan Twentse zijde.

Wedstrijdverslag: Feyenoord.nl

Meer op




Tags

jong twente ban bijlow erasmus kermit twentse wedstrijdverslag

Wat vind jij van dit nieuws?

Om te reageren moet je ingelogd zijn. Gebruik de links bovenin beeld om een loginnaam aan te maken danwel in te loggen.



Feyenoord E-zine

Meld je aan en ontvang elke week een vers Feyenoord E-zine in je mailbox met al het nieuws en achtergronden. Maar liefst 132.465 fans gingen je al voor.




Laatste nieuws


 
Stel hier in welk nieuws jij belangrijk vindt.



Tagcloud

acardipane achillespees afghanen afghanistan australie barcelona belgie bos bronckhorst centrumverdediger delegatie duitsland ferri gio heitinga jeng kuip marmol messi middenveldert nederland romano santigoal slot socrates taliban trauner turkije visa youtu