Transparent
Inloggen
Sluiten

Dinsdag loting groepsfase UEFA Cup

2 oktober 2008 20:22

Verslaggever: K

Feyenoord heeft zich weten te plaatsen voor de groepsfase van de UEFA Cup. Na de 0-1 thuisnederlaag won de club uit in Zweden met 1-2. Dat was net voldoende voor kwalificatie en dolblije Feyenoorders na afloop.

De loting voor de groepsronde vindt aanstaande dinsdag plaats, om 12.00 uur in Nyon.

Meer op




Tags

uefa dolblije groepsronde kwalificatie nyon thuisnederlaag zweden

Wat vind jij van dit nieuws?

Om te reageren moet je ingelogd zijn. Gebruik de links bovenin beeld om een loginnaam aan te maken danwel in te loggen.



Feyenoord E-zine

Meld je aan en ontvang elke week een vers Feyenoord E-zine in je mailbox met al het nieuws en achtergronden. Maar liefst 132.469 fans gingen je al voor.




Laatste nieuws


 
Stel hier in welk nieuws jij belangrijk vindt.



Tagcloud

acardipane achillespees afghanen afghanistan australie barcelona belgie bos bronckhorst centrumverdediger delegatie duitsland ferri gio heitinga jeng kuip marmol messi middenveldert nederland romano santigoal slot socrates taliban trauner turkije visa youtu