Transparent
Inloggen
Sluiten

Verbeek: puzzelen voor nieuwe opstelling

12 september 2008 21:40

Tijdens de persconferentie liet Gertjan Verbeek weten dat hij nog moet puzzelen om tot een opstelling te komen. "De ene keer is dat met drie spitsen en de andere keer met twee of één. Het zal nog wel even duren voordat we vanuit een vaste organisatie met een vast team aan automatismen en een vast spelconcept kunnen werken."




Tags

puzzelen verbeek gertjan spelconcept

Wat vind jij van dit nieuws?

Om te reageren moet je eerst inloggen. Klik op de link rechtsboven.


Feyenoord E-zine

Meld je aan en ontvang elke week een vers Feyenoord E-zine in je mailbox met al het nieuws en achtergronden. Maar liefst 132.625 fans gingen je al voor.




Laatste nieuws


 
Stel hier in welk nieuws jij belangrijk vindt.



Tagcloud

acardipane achillespees afghanen afghanistan belgie bronckhorst centrumverdediger delegatie duitsland eredivisie ferri forward fvd has japanese jeng kuip marmol messi middenveldert nederland santigoal slot taliban trauner turkije ueda visa westerlo youtu