Transparent
Inloggen
Sluiten

Andries Jonker ontkent interesse voor Lucius

30 juli 2008 19:30

Verslaggever: K

Andries Jonker, technisch directeur en hoofdtrainer van Willem II, ontkent in het Brabants Dagblad het gerucht dat Theo Lucius in beeld is bij zijn club. "Als je de selectie goed bekijkt, zie je ook dat we niet echt behoefte hebben aan zo'n verdedigend ingestelde voetballer. Galásek was een ander verhaal geweest. Die brengt voetballend ook het nodige in."

Meer op




Tags

andries jonker lucius brabants galasek

Wat vind jij van dit nieuws?

Om te reageren moet je ingelogd zijn. Gebruik de links bovenin beeld om een loginnaam aan te maken danwel in te loggen.



Feyenoord E-zine

Meld je aan en ontvang elke week een vers Feyenoord E-zine in je mailbox met al het nieuws en achtergronden. Maar liefst 132.755 fans gingen je al voor.




Laatste nieuws


 
Stel hier in welk nieuws jij belangrijk vindt.



Tagcloud

acardipane achillespees afghanen afghanistan belgie bronckhorst centrumverdediger delegatie duitsland eredivisie ferri forward fvd has japan japanese jeng kuip messi middenveldert milan nazi nederland slot taliban trauner ueda visa westerlo youtu