Transparent
Inloggen
Sluiten

Verdient Feyenoord alsnog aan Holman?

16 juni 2008 08:38

Feyenoord lijkt alsnog te gaan verdienen aan Brett Holman. De Australier slaagde niet bij Feyenoord waarna de club hem transfervrij naar NEC liet gaan. Inmiddels rijst zijn ster en is hij persoonlijk akkoord met AZ. Indien de clubs eruit komen over de vraagprijs van naar verluidt 3 miljoen euro, zal Feyenoord daaraan verdienen. Volgens het AD liet Feyenoord hem transfervrij gaan op voorwaarde dat Feyenoord zou meedelen in de transfersom bij een eventuele doorverkoop.

Meer op




Tags

holman australier brett doorverkoop rijst ster

Wat vind jij van dit nieuws?

Om te reageren moet je ingelogd zijn. Gebruik de links bovenin beeld om een loginnaam aan te maken danwel in te loggen.



Feyenoord E-zine

Meld je aan en ontvang elke week een vers Feyenoord E-zine in je mailbox met al het nieuws en achtergronden. Maar liefst 133.239 fans gingen je al voor.




Laatste nieuws


 
Stel hier in welk nieuws jij belangrijk vindt.



Tagcloud

acardipane achillespees afghanen afghanistan atleet belgie bergen bronckhorst delegatie duitsland eredivisie ferri forward fvd groningen has japanese jeng jongensdroom marokko middenveldert milan nederland nike taliban ueda valente visa westerlo youtu