Transparent
Inloggen
Sluiten

VI: Verbeek wil eerste elftal en Jong Feyenoord samenvoegen

27 mei 2008 20:06

Verslaggever: K

Volgens Voetbal International wil Gertjan Verbeek het eerste elftal en de selectie van Jong Feyenoord samenvoegen voor de trainingen. Dat betekent dat hij met 36 spelers op het veld zal staan. Het trainingsveld naast het stadion is daarvoor te klein, waardoor definitief de overstap gemaakt zal gaan worden naar Varkenoord.

Meer op




Tags

jong samenvoegen verbeek gertjan varkenoord

Wat vind jij van dit nieuws?

Om te reageren moet je ingelogd zijn. Gebruik de links bovenin beeld om een loginnaam aan te maken danwel in te loggen.



Feyenoord E-zine

Meer dan 132.000 fans zijn lid van onze nieuwsbrief. Meld je ook aan!




Laatste nieuws


 
Stel hier in welk nieuws jij belangrijk vindt.



Tagcloud

acardipane achillespees afghanen afghanistan australie barcelona belgie bos bronckhorst centrumverdediger delegatie duitsland ferri gio heitinga jeng kuip marmol messi middenveldert nederland romano santigoal slot socrates taliban trauner turkije visa youtu