Transparent
Inloggen
Sluiten

Verbeek: 'Voorhoede en verdediging versterken'

19 mei 2008 11:55

Verslaggever: KC

Gertjan Verbeek is tevreden over het middenveld van Feyenoord voor komend seizoen. De aanval en verdediging moeten versterkt worden. Vooral in de defensie moet de balans weer worden hersteld, aldus Gertjan Verbeek in Voetbal Insite.

Meer op




Tags

verbeek gertjan voorhoede insite

Wat vind jij van dit nieuws?

Om te reageren moet je ingelogd zijn. Gebruik de links bovenin beeld om een loginnaam aan te maken danwel in te loggen.



Feyenoord E-zine

Meer dan 132.000 fans zijn lid van onze nieuwsbrief. Meld je ook aan!




Laatste nieuws


 
Stel hier in welk nieuws jij belangrijk vindt.



Tagcloud

acardipane achillespees afghanen afghanistan australie barcelona belgie bos bronckhorst centrumverdediger delegatie duitsland ferri gio heitinga jeng kuip marmol messi middenveldert nederland romano santigoal slot socrates taliban trauner turkije visa youtu