Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forums even offline wegens werkzaamheden

3 juni 2001 14:28

Verslaggever: RvN

Wegens werkzaamheden aan de Feyenoord Forums is het forum tijdelijk even offline gehaald. Uiteraard zullen we de werkzaamheden zo snel mogelijk proberen af te ronden.

Meer op




Tags

offline

Wat vind jij van dit nieuws?

Om te reageren moet je eerst inloggen. Klik op de link rechtsboven.


Feyenoord E-zine

Meld je aan en ontvang elke week een vers Feyenoord E-zine in je mailbox met al het nieuws en achtergronden. Maar liefst 132.590 fans gingen je al voor.




Laatste nieuws


 
Stel hier in welk nieuws jij belangrijk vindt.



Tagcloud

acardipane achillespees afghanen afghanistan australie belgie bos bronckhorst delegatie duitsland eredivisie ferri heitinga jeng kuip marmol messi middenveldert nederland romano santigoal slot socrates taliban trauner turkije ueda visa westerlo youtu