Transparent
Inloggen
Sluiten

Mols: fysiek zit het wel goed

15 maart 2008 22:06

Michael Mols liet weten dat hij zich fysiek heel goed voelt. Hij werd door Van Marwijk na een uur naar de kant aangehaald. 'Waarschijnlijk met het oog op dinsdag' aldus de Feyenoord spits net na de wedstrijd. 'Maar fysiek zit het goed, heb ik geen enkel probleem.'

Mols is na de blessure van Makaay nog de enige spits van Feyenoord, Van Marwijk wil daarom geen enkel risico met hem nemen.




Tags

mols marwijk aangehaald makaay michael

Wat vind jij van dit nieuws?

Om te reageren moet je eerst inloggen. Klik op de link rechtsboven.


Feyenoord E-zine

Meer dan 133.000 fans zijn lid van onze nieuwsbrief. Meld je ook aan!




Laatste nieuws


 
Stel hier in welk nieuws jij belangrijk vindt.



Tagcloud

acardipane achillespees afghanen afghanistan atleet belgie bergen bronckhorst delegatie duitsland eredivisie ferri forward fvd has japanese jeng jongensdroom marokko middenveldert milan nederland nike rigaux taliban ueda valente visa westerlo youtu