Transparent
Inloggen
Sluiten

Verbeek praat inmiddels met binnen- en buitenlandse clubs

17 februari 2008 10:23

Verslaggever: K

Na de wedstrijd van Heerenveen tegen Heracles heeft Gertjan Verbeek laten weten inmiddels informatief met clubs in binnen- en buitenland gesproken te hebben. "Ik wil naar een zo hoog mogelijke club en Europa in," zo gaf hij aan tegen het Algemeen Dagblad. Bij Feyenoord zou hij zoals bekend hoog op het verlanglijstje staan.

Meer op




Tags

verbeek gertjan heerenveen heracles informatief verlanglijstje

Wat vind jij van dit nieuws?

Om te reageren moet je ingelogd zijn. Gebruik de links bovenin beeld om een loginnaam aan te maken danwel in te loggen.



Feyenoord E-zine

Meld je aan en ontvang elke week een vers Feyenoord E-zine in je mailbox met al het nieuws en achtergronden. Maar liefst 133.384 fans gingen je al voor.




Laatste nieuws


 
Stel hier in welk nieuws jij belangrijk vindt.



Tagcloud

acardipane achillespees afghanen afghanistan atleet belgie bergen bronckhorst delegatie duitsland eredivisie ferri forward fvd has japanese jeng jongensdroom marokko middenveldert milan nazi nederland nike taliban ueda valente visa westerlo youtu