Transparent
Inloggen
Sluiten

Van Marwijk hoopt nu toch nog op rentree Bruins voor winterstop

23 december 2007 16:27

Verslaggever: K

Een week geleden liet Bert van Marwijk nog weten de rentree van Luigi Bruins absoluut niet meer te verwachten voor de winterstop. Inmiddels denkt hij toch nog over de aanvaller te beschikken, misschien woensdag al wel tegen Sparta. Van Marwijk hoopt met de terugkeer van Hofs en mogelijk Bruins aanvallend meer mogelijkheden te krijgen.

Meer op




Tags

bruins marwijk hofs luigi sparta

Wat vind jij van dit nieuws?

Om te reageren moet je ingelogd zijn. Gebruik de links bovenin beeld om een loginnaam aan te maken danwel in te loggen.



Feyenoord E-zine

Meld je aan en ontvang elke week een vers Feyenoord E-zine in je mailbox met al het nieuws en achtergronden. Maar liefst 129.898 fans gingen je al voor.




Laatste nieuws


 
Stel hier in welk nieuws jij belangrijk vindt.



Tagcloud

acardipane ami andreev arne brugge conference devy eredivisie giersthove glasner iran japan koeman kraaij kuip nederland nistelrooy oezbekistan oliver oranje persie pocognoli regragui rigaux topkandidaat union vrancken wfcgroningen wiegman zerrouki