Geen pool Feyenoord-De Graafschap
4 november 2007 16:24
Voor Feyenoord - De Graafschap is de Feyenoord Pool niet opengegaan en is er dus ook geen uitslag. Voor het komende duel Feyenoord-Ajax zal de Feyenoord Pool uiteraard wel weer opengaan.

Voor Feyenoord - De Graafschap is de Feyenoord Pool niet opengegaan en is er dus ook geen uitslag. Voor het komende duel Feyenoord-Ajax zal de Feyenoord Pool uiteraard wel weer opengaan.
Om te reageren moet je eerst inloggen. Klik op de link rechtsboven.
Meer dan 129.500 fans zijn lid van onze nieuwsbrief. Meld je ook aan!
Stel hier in welk nieuws jij belangrijk vindt.
acardipane advocaat ami andreev arne beneliga brugge conference devy eenhoorn eredivisie giersthove glasner iran kloese koeman kraaij kuip nistelrooy oliver oranje persie pocognoli priske rigaux slot topkandidaat union wauw wfcgroningen