Geen pool Feyenoord-De Graafschap
4 november 2007 16:24
Voor Feyenoord - De Graafschap is de Feyenoord Pool niet opengegaan en is er dus ook geen uitslag. Voor het komende duel Feyenoord-Ajax zal de Feyenoord Pool uiteraard wel weer opengaan.

Voor Feyenoord - De Graafschap is de Feyenoord Pool niet opengegaan en is er dus ook geen uitslag. Voor het komende duel Feyenoord-Ajax zal de Feyenoord Pool uiteraard wel weer opengaan.
Om te reageren moet je eerst inloggen. Klik op de link rechtsboven.
Meer dan 132.000 fans zijn lid van onze nieuwsbrief. Meld je ook aan!
Stel hier in welk nieuws jij belangrijk vindt.
acardipane achillespees afghanen afghanistan australie barcelona belgie bos bronckhorst ferri fitheid gio heitinga jeng kuip marmol messi middenveldert nederland rigaux romano ruben santigoal slot socrates taliban trauner turkije visa youtu