Transparent
Inloggen
Sluiten

Van Marwijk tevreden over organisatie

5 augustus 2007 23:59 - Feyenoord.nl

Verslaggever: K

Bert van Marwijk was na afloop van het Port of Rotterdam Tournament vooral te spreken over de organisatie van zijn ploeg. ?We zijn in die drie wedstrijden overeind gebleven en hebben weinig toegelaten. De organisatie staat vrij goed en dat is de basis om vertrouwen te krijgen. Dat is prettig te constateren. We zijn op de goede weg.'

Meer van Van Marwijk: Feyenoord.nl

Meer op Feyenoord.nl




Tags

marwijk port toegelaten tournament

Wat vind jij van dit nieuws?

Om te reageren moet je ingelogd zijn. Gebruik de links bovenin beeld om een loginnaam aan te maken danwel in te loggen.



Feyenoord E-zine

Meer dan 132.500 fans zijn lid van onze nieuwsbrief. Meld je ook aan!




Laatste nieuws


 
Stel hier in welk nieuws jij belangrijk vindt.



Tagcloud

acardipane achillespees afghanen afghanistan belgie bronckhorst centrumverdediger delegatie duitsland eredivisie ferri forward fvd has intensiteit japan japanese jeng kuip messi middenveldert milan nederland slot taliban trauner ueda visa westerlo youtu