Transparent
Inloggen
Sluiten

'Delegatie Feyenoord in Argentini? voor aantrekken speler'

10 juni 2007 13:22

Verslaggever: K

Volgens Radio Rijnmond zou een delegatie van Feyenoord in Argentini? zijn in een poging een versterking aan te trekken. Peter Bosz was enkele maanden geleden al in Argentinie om mogelijke versterkingen te scouten. Om welke speler het gaat is onbekend.

Meer op




Tags

argentini delegatie argentinie bosz poging rijnmond scouten

Wat vind jij van dit nieuws?

Om te reageren moet je ingelogd zijn. Gebruik de links bovenin beeld om een loginnaam aan te maken danwel in te loggen.



Feyenoord E-zine

Meer dan 129.500 fans zijn lid van onze nieuwsbrief. Meld je ook aan!




Laatste nieuws


 
Stel hier in welk nieuws jij belangrijk vindt.



Tagcloud

acardipane ami andreev arne brugge conference devy eredivisie giersthove glasner iran japan koeman kraaij kuip nederland nistelrooy oezbekistan oliver oranje persie pocognoli regragui rigaux sobat topkandidaat union wfcgroningen wiegman zerrouki