Transparent
Inloggen
Sluiten

Goede stemming bij laatste training Feyenoord in aanloop naar ADO

24 februari 2007 12:59

Feyenoordtraining.nl meldt dat de selectie zeer ontspannen toewerkte vandaag naar de wedstrijd tegen AdDO. De stemming was opperbest. Pi-air en De Guzman waren zoals elke zaterdag weer aan het oefenen op vrije trappen.

Foto's van de zaterdagtraining: Feyenoordtraining.nl




Tags

ado feyenoordtraining addo air foto guzman ontspannen opperbest toewerkte zaterdagtraining

Wat vind jij van dit nieuws?

Om te reageren moet je eerst inloggen. Klik op de link rechtsboven.


Feyenoord E-zine

Meer dan 132.500 fans zijn lid van onze nieuwsbrief. Meld je ook aan!




Laatste nieuws


 
Stel hier in welk nieuws jij belangrijk vindt.



Tagcloud

acardipane achillespees afghanen afghanistan belgie bronckhorst centrumverdediger delegatie duitsland eredivisie ferri forward fvd has intensiteit japan japanese jeng kuip messi middenveldert milan nederland slot taliban trauner ueda visa westerlo youtu