Transparent
Inloggen
Sluiten

Jol maakt rentree bij duel Feyenoord

15 februari 2007 22:32

Aanstaande zondag fluit Dick Jol het duel van Feyenoord thuis tegen FC Utrecht. De scheidsrechter maakt dan zijn rentree in de Eredivisie nadat hij maanden van de KNVB aan de kant moest blijven wegens onenigheid over de CAO. Het laatste duel in de Eredivisie van Jol was het tumultueuze duel van Feyenoord thuis tegen FC Twente.




Tags

jol eredivisie cao knvb onenigheid tumultueuze twente utrecht

Wat vind jij van dit nieuws?

Om te reageren moet je eerst inloggen. Klik op de link rechtsboven.


Feyenoord E-zine

Meer dan 132.000 fans zijn lid van onze nieuwsbrief. Meld je ook aan!




Laatste nieuws


 
Stel hier in welk nieuws jij belangrijk vindt.



Tagcloud

acardipane achillespees afghanen afghanistan australie barcelona belgie bos bronckhorst centrumverdediger delegatie duitsland ferri gio heitinga jeng kuip marmol messi middenveldert nederland romano santigoal slot socrates taliban trauner turkije visa youtu