Transparent
Inloggen
Sluiten

Laybutt in basis Australie

28 februari 2001 20:40

Verslaggever: RvN

De Feyenoorder Steve Laybutt zal vanavond in de basis staan van het Australisch nationale elftal, zo maakte de Australische bondscoach Frank Farina vandaag bekend. Laybutt, die in het eerste van Feyenoord nog niet aan spelen toekomt, profiteert van de afwezigheid van een aantal topspelers, die rust kregen. Zo is o.a. ook Feyenoorder Emerton niet opgeroepen. Stephen Laybutt speelt vanavond met Australie een vriendschappelijke interland tegen Colombia.

Meer op




Tags

laybutt australie australische colombia emerton farina stephen steve toekomt

Wat vind jij van dit nieuws?

Om te reageren moet je eerst inloggen. Klik op de link rechtsboven.


Feyenoord E-zine

Meer dan 129.500 fans zijn lid van onze nieuwsbrief. Meld je ook aan!




Laatste nieuws


 
Stel hier in welk nieuws jij belangrijk vindt.



Tagcloud

acardipane alajuelense arne bestuurder borges costa duitsland eenhoorn graz hadj jeyland kloese koeman kuip monaco moussa nederland oostenrijk oranje ouaissa persie priske ricaan ricaanse rigaux rvp slot sturm uefa wauw