Transparent
Inloggen
Sluiten

Collecte in stadion voor schade in Nancy

10 december 2006 12:12 - Feyenoord.nl

Verslaggever: K

De Supportersvereniging houdt in het stadion vandaag een grote collecte om geld in te zamelen onder supporters om de schade in nancy te betalen en mogelijk ook een deel van de boete die Feyenoord opgelegd heeft gekregen door de UEFA. Feyenoord laat weten erg blij te zijn met het initiatief, maar zoveel mogelijk de schade als eerst te willen verhalen op de relschoppers.

Meer op Feyenoord.nl




Tags

collecte nancy relschoppers supportersvereniging uefa

Wat vind jij van dit nieuws?

Om te reageren moet je ingelogd zijn. Gebruik de links bovenin beeld om een loginnaam aan te maken danwel in te loggen.



Feyenoord E-zine

Meld je aan en ontvang elke week een vers Feyenoord E-zine in je mailbox met al het nieuws en achtergronden. Maar liefst 132.201 fans gingen je al voor.




Laatste nieuws


 
Stel hier in welk nieuws jij belangrijk vindt.



Tagcloud

acardipane arne australie barcelona bos bronckhorst centrumverdediger fitheid gio heitinga hulshoff jeng kuip marmol messi middenveldert modric nederland printer rangers reims rigaux romano ruben santigoal sipke slot socrates trauner turkije