Transparent
Inloggen
Sluiten

Zondag weer protest tegen Van den Herik

7 december 2006 19:02 - Lunatic News

Verslaggever: K

De actievoerders van het protest tegen het beleid van Van den Herik hebben aangekondigd Aanstaande zondag bij het duel Feyenoord - ADO Den Haag wederom een protestactie te organiseren tegen het wanbeleid- en aanblijven van Jorien van den Herik. Ze roepen ?lle in De Kuip aanwezige Feyenoorders op om zondag hun onvrede op een waardige maar evenzo vastberaden wijze kenbaar te maken.

Meer op Lunatic News




Tags

herik protest aanblijven actievoerders ado evenzo jorien kenbaar kuip lle onvrede protestactie vastberaden wanbeleid

Wat vind jij van dit nieuws?

Om te reageren moet je ingelogd zijn. Gebruik de links bovenin beeld om een loginnaam aan te maken danwel in te loggen.



Feyenoord E-zine

Meer dan 132.000 fans zijn lid van onze nieuwsbrief. Meld je ook aan!




Laatste nieuws


 
Stel hier in welk nieuws jij belangrijk vindt.



Tagcloud

acardipane afghanen afghanistan australie barcelona belgie bos bronckhorst centrumverdediger delegatie ferri fitheid gio heitinga jeng kuip marmol messi middenveldert nederland rigaux romano ruben slot socrates taliban trauner turkije visa youtu