Transparent
Inloggen
Sluiten

Koeman: we hebben laten zien dat er er nog zijn

3 december 2006 18:41

Gebeurde er tegen Nancy zoveel buiten het veld, tegen Heerenveen gebeurde alles in het veld, zo vond Erwin Koeman. 'In een duel waarin van alles gebeurde hebben we uiteindelijk met 4-3 gewonnen. We weten dat we nog geen wedstrijd op ons gemak kunnen uitspelen. Maar dat had vandaag gekund als we na de 3-1 op 4-1 waren gekomen. Dat had gekund en misschien gemoeten. Maar we hebben nu wel weer gezien dat deze ploeg nog steeds veerkracht heeft na die 3-3. Na donderdag hebben we laten zien dat we er nog steeds zijn.'




Tags

koeman erwin gemak heerenveen nancy veerkracht

Wat vind jij van dit nieuws?

Om te reageren moet je eerst inloggen. Klik op de link rechtsboven.


Feyenoord E-zine

Meer dan 129.500 fans zijn lid van onze nieuwsbrief. Meld je ook aan!




Laatste nieuws


 
Stel hier in welk nieuws jij belangrijk vindt.



Tagcloud

acardipane ami andreev arne brugge conference devy eenhoorn eredivisie giersthove glasner iran japan koeman kraaij kuip nederland nistelrooy oranje persie pocognoli regragui rigaux sobat topkandidaat union wauw wfcgroningen wiegman zerrouki