Transparent
Inloggen
Sluiten

Protestactie: alleen supporter 'Leo' in uitvak

12 november 2006 14:55

Vanwege het feit dat Feyenoord niet akkoord ging met de buscombiregeling, gingen er geen fans mee naar Tilburg. Ook het bestuur bleef thuis. Als ludieke actie werd er wel een combi georganiseerd voor een supporter: Leo. Die nam in zijn eentje plaats in het uitvak en trok regelmatig de aandacht met zijn acties.




Tags

leo uitvak protestactie bestuur buscombiregeling combi tilburg

Wat vind jij van dit nieuws?

Om te reageren moet je eerst inloggen. Klik op de link rechtsboven.


Feyenoord E-zine

Meer dan 132.500 fans zijn lid van onze nieuwsbrief. Meld je ook aan!




Laatste nieuws


 
Stel hier in welk nieuws jij belangrijk vindt.



Tagcloud

acardipane achillespees afghanen afghanistan belgie bronckhorst centrumverdediger delegatie duitsland eredivisie ferri forward fvd has intensiteit japan japanese jeng kuip messi middenveldert milan nederland slot taliban trauner ueda visa westerlo youtu