Transparent
Inloggen
Sluiten

Koeman: Feyenoord nu gedisciplineerder

5 november 2006 18:15

Volgens Erwin Koeman is zijn elftal nu gedisciplineerder. 'Tegen Ajax verloren we ons hoofd. Nu ging dat toen het hectisch werd na de 1-1 beter. We spelen nu iets gedisciplineerder, waardoor je ook minder snel je hoofd verliest. We blijven winnen en dan word je vanzelf zekerder. Nu is het zaak om door te gaan."




Tags

gedisciplineerder koeman erwin hectisch zekerder

Wat vind jij van dit nieuws?

Om te reageren moet je eerst inloggen. Klik op de link rechtsboven.


Feyenoord E-zine

Meer dan 133.000 fans zijn lid van onze nieuwsbrief. Meld je ook aan!




Laatste nieuws


 
Stel hier in welk nieuws jij belangrijk vindt.



Tagcloud

acardipane achillespees afghanen afghanistan atleet belgie bergen bronckhorst delegatie duitsland eredivisie ferri forward fvd has japanese jeng jongensdroom marokko middenveldert milan nazi nederland nike taliban ueda valente visa westerlo youtu