Transparent
Inloggen
Sluiten

Hoogste bod op banner tot nu toe: 450 euro

25 oktober 2006 20:27

Verslaggever: K

De Supportersvereniging meldt dat het hoogste bod op het spandoek ?Bravehearts? wat is gebruikt afgelopen zondag voor de wedstrijd Feyenoord-Ajax, tot nu toe op 450 euro staat. Er kan nog geboden worden tot maandag. Opbrengst gaat naar de TIFO.

Meer info: Supportersvereniging

Meer op




Tags

banner supportersvereniging bravehearts spandoek tifo

Wat vind jij van dit nieuws?

Om te reageren moet je ingelogd zijn. Gebruik de links bovenin beeld om een loginnaam aan te maken danwel in te loggen.



Feyenoord E-zine

Meld je aan en ontvang elke week een vers Feyenoord E-zine in je mailbox met al het nieuws en achtergronden. Maar liefst 132.449 fans gingen je al voor.




Laatste nieuws


 
Stel hier in welk nieuws jij belangrijk vindt.



Tagcloud

acardipane achillespees afghanen afghanistan australie barcelona belgie bos bronckhorst centrumverdediger delegatie duitsland ferri gio heitinga jeng kuip marmol messi middenveldert nederland romano santigoal slot socrates taliban trauner turkije visa youtu