Transparent
Inloggen
Sluiten

Rottier ingestort en opgenomen in ziekenhuis

16 oktober 2006 22:34

Verslaggever: K

Telegraaf.nl meldt dat Steven Rottier is ingestort na het nieuws dat de buitenlandse investeerders afhaakten dit weekend. Rottiers familie greep in en liet hem opnemen in het ziekenhuis. Als twintiger werd Rottier al eens eerder opgenomen.

Meer op




Tags

rottier rottiers telegraaf twintiger

Wat vind jij van dit nieuws?

Om te reageren moet je ingelogd zijn. Gebruik de links bovenin beeld om een loginnaam aan te maken danwel in te loggen.



Feyenoord E-zine

Meer dan 129.500 fans zijn lid van onze nieuwsbrief. Meld je ook aan!




Laatste nieuws


 
Stel hier in welk nieuws jij belangrijk vindt.



Tagcloud

acardipane alajuelense arne bestuurder borges costa duitsland eenhoorn graz hadj jeyland kloese koeman kuip marquis monaco moussa nederland oostenrijk oranje ouaissa persie priske ricaan ricaanse rigaux rvp slot sturm uefa