Transparent
Inloggen
Sluiten

Koeman houdt vast aan veerkracht

15 oktober 2006 19:22

Erwin Koeman had moeite om tijdens de persconferentie toch nog positief te blijven over zijn ploeg. Hij vond dat in de veerkracht die zijn ploeg had getoond na de 2-0 achterstand. "We zijn na die 2-0 op karakter teruggekomen in de wedstrijd, dat moet ik mijn ploeg meegeven. We hebben de kop niet laten hangen. Jammer dat we ondanks een overwicht in de tweede helft geen overwinning hebben kunnen behalen. Ze hebben in elk geval vreselijk hun best gedaan."




Tags

koeman veerkracht erwin

Wat vind jij van dit nieuws?

Om te reageren moet je eerst inloggen. Klik op de link rechtsboven.


Feyenoord E-zine

Meld je aan en ontvang elke week een vers Feyenoord E-zine in je mailbox met al het nieuws en achtergronden. Maar liefst 131.075 fans gingen je al voor.




Laatste nieuws


 
Stel hier in welk nieuws jij belangrijk vindt.



Tagcloud

acardipane autowegen bovenkwamen bronckhorst burgers decadent democratische docu enerzijds fascisme film fvd gio hoever hoogopgeleid hulshoff intellectuelen japan koeman kuip malen monddood nazi nederland oranje sipke slot vanhoutte verbieden wehave