Transparent
Inloggen
Sluiten

Vlaar weken uit de roulatie

7 september 2006 17:04

Verslaggever: K

Feyenoord meldt dat Ron Vlaar enkele weken uit de roulatie is vanwege de voetblessure die hem al weken parten speelt. Hij zal daardoor de komende wedstrijden moeten missen. Greene zal naar alle waarschijnlijkheid zijn plaats in het centrum van de verdediging innemen, naast Bahia.

Meer op




Tags

vlaar bahia greene parten ron voetblessure waarschijnlijkheid

Wat vind jij van dit nieuws?

Om te reageren moet je ingelogd zijn. Gebruik de links bovenin beeld om een loginnaam aan te maken danwel in te loggen.



Feyenoord E-zine

Meer dan 132.500 fans zijn lid van onze nieuwsbrief. Meld je ook aan!




Laatste nieuws


 
Stel hier in welk nieuws jij belangrijk vindt.



Tagcloud

acardipane achillespees afghanen afghanistan australie barcelona belgie bos bronckhorst centrumverdediger delegatie duitsland ferri gio heitinga jeng kuip marmol messi middenveldert nederland romano santigoal slot socrates taliban trauner turkije visa youtu