Transparent
Inloggen
Sluiten

Wellicht nog eens delegatie van Feyenoord naar Oekraine

3 augustus 2006 19:25

Verslaggever: K

Tegenover het ANP (zie AD.nl) bevestigde Peter Bosz nog maar eens dat Feyenoord al lang persoonlijk rond is met Tymoschuk. "We zijn al twee weken rond met Tymoschuk. Hij is onze eerste keus voor de positie van verdedigende middenvelder. We hopen ook met zijn club rond te komen. We zijn inmiddels al ??n keer naar Oekra?ne geweest. Maar als het nodig is om de zaak rond te krijgen, gaan we nogmaals."

"De situatie is dat Shakhtar niet echt beweegt", meldt de Nederlandse zaakwaarnemer van Tymoschuk op VI.nl

Meer op




Tags

tymoschuk delegatie oekraine anp beweegt bosz oekra shakhtar

Wat vind jij van dit nieuws?

Om te reageren moet je ingelogd zijn. Gebruik de links bovenin beeld om een loginnaam aan te maken danwel in te loggen.



Feyenoord E-zine

Meer dan 132.000 fans zijn lid van onze nieuwsbrief. Meld je ook aan!




Laatste nieuws


 
Stel hier in welk nieuws jij belangrijk vindt.



Tagcloud

acardipane arne australie barcelona bos bronckhorst centrumverdediger fitheid gio heitinga hulshoff jeng kuip marmol messi middenveldert modric nederland printer rangers reims rigaux romano ruben santigoal sipke slot socrates trauner turkije