Transparent
Inloggen
Sluiten

De Graaf tekent maandag voor vier jaar bij NAC

25 juni 2006 23:38

Verslaggever: K

Het Algemeen Dagblad meldt dat Edwin de Graaf maandag een vierjarig contract tekent bij NAC. De middenvelder van Feyenoord was na zijn verhuur bij ADO Den Haag. Feyenoord lichtte de optie op contractverlenging niet. "Ik ben echt dolgelukkig" aldus De Graaf in het AD.

Meer op




Tags

graaf nac ado dolgelukkig lichtte vierjarig

Wat vind jij van dit nieuws?

Om te reageren moet je ingelogd zijn. Gebruik de links bovenin beeld om een loginnaam aan te maken danwel in te loggen.



Feyenoord E-zine

Meer dan 132.500 fans zijn lid van onze nieuwsbrief. Meld je ook aan!




Laatste nieuws


 
Stel hier in welk nieuws jij belangrijk vindt.



Tagcloud

acardipane achillespees afghanen afghanistan belgie bronckhorst centrumverdediger delegatie duitsland eredivisie ferri forward fvd has intensiteit japan japanese jeng kuip messi middenveldert milan nederland slot taliban trauner ueda visa westerlo youtu