Transparent
Inloggen
Sluiten

Tewerkstellingsvergunning Somalia in orde

26 januari 2001 13:52 - Rotterdams Dagblad

Verslaggever: TD

Excelsior heeft op het allerlaatste moment voor de bekerwedstrijd tegen AZ een tewerkstellings vergunning weten te regelen voor Somalia (Wanderson de Paula Sabino). Somalia had reeds zo'n vergunning, maar volgens de regels moet elke buitenlandse voetballer een nieuwe vergunning aanvragen bij verandering van club.
Excelsior is het overigens gisteren met FC Twente eens geworden over een transfer van Sjaak Polak naar Twente. Met de transfer is een bedrag van een paar honderdduizend gulden gemoeid.

Meer op Rotterdams Dagblad




Tags

somalia vergunning excelsior tewerkstellingsvergunning twente gulden paula polak sabino tewerkstellings wanderson

Wat vind jij van dit nieuws?

Om te reageren moet je eerst inloggen. Klik op de link rechtsboven.


Feyenoord E-zine

Meer dan 131.000 fans zijn lid van onze nieuwsbrief. Meld je ook aan!




Laatste nieuws


 
Stel hier in welk nieuws jij belangrijk vindt.



Tagcloud

acardipane anp arena arne autowegen bronckhorst fascisme fvd gemeenschappelijk gio graaf heitinga hulshoff japan kuip liverpool marmol meegelopen middenveldert nazi paternotte rangers rigaux sipke slot slots socrates turkije vijandbeeld wehave