Transparent
Inloggen
Sluiten

Troost vertrekt als directeur van Feyenoord

8 mei 2006 15:37

Verslaggever: K

Sjaak Troost vertrekt per 1 september aanstaande als directeur van Feyenoord, zo meldt Feyenoord.nl. Hij heeft een functie aanvaard als directeur bij de investeringsmaatschappij Brinvest. Wel zal hij bij de club betrokken blijven, hij krijgt een plaats in de Raad van Commissarissen waarin Jorien Van den Herik, Willem Scholten en Paul Smits zitting hebben.

Meer op




Tags

troost aanvaard brinvest herik investeringsmaatschappij jorien scholten smits zitting

Wat vind jij van dit nieuws?

Om te reageren moet je ingelogd zijn. Gebruik de links bovenin beeld om een loginnaam aan te maken danwel in te loggen.



Feyenoord E-zine

Meer dan 133.000 fans zijn lid van onze nieuwsbrief. Meld je ook aan!




Laatste nieuws


 
Stel hier in welk nieuws jij belangrijk vindt.



Tagcloud

acardipane achillespees afghanen afghanistan belgie bergen bronckhorst centrumverdediger delegatie duitsland eredivisie ferri forward fvd groningen has intensiteit jeng kuip messi middenveldert milan nederland slot taliban trauner ueda visa westerlo youtu