Transparent
Inloggen
Sluiten

Geen rellen, wel veel Rotterdamse bezoekers opgepakt

23 april 2006 15:33

De verloren wedstrijd tegen Ajax leverde geen rellen op in Rotterdam. Wel werden 18 Feyenoord-supporters opgepakt, die onderling in knokpartijtjes verzeild raakten en racistische leuzen riepen. Later werden nog eens 425 man opgepakt, die zich niet bij een viaduct waar de vertrekkende Ajax-fans zouden langskomen wilden verwijderen.




Tags

rellen knokpartijtjes leuzen racistische verzeild viaduct

Wat vind jij van dit nieuws?

Om te reageren moet je eerst inloggen. Klik op de link rechtsboven.


Feyenoord E-zine

Meer dan 133.000 fans zijn lid van onze nieuwsbrief. Meld je ook aan!




Laatste nieuws


 
Stel hier in welk nieuws jij belangrijk vindt.



Tagcloud

acardipane achillespees afghanen afghanistan atleet belgie bergen bronckhorst delegatie duitsland eredivisie ferri forward fvd has japanese jeng jongensdroom marokko middenveldert milan nazi nederland nike taliban ueda valente visa westerlo youtu