Erwin Koeman: maandag stevig praten
26 maart 2006 16:59
"Ik vind dat heel erg" aldus Erwin Koeman over de wanprestatie. "Zeker voor het publiek kunnen we dit niet maken. Daar zullen we morgen stevig over moeten praten."

"Ik vind dat heel erg" aldus Erwin Koeman over de wanprestatie. "Zeker voor het publiek kunnen we dit niet maken. Daar zullen we morgen stevig over moeten praten."
Om te reageren moet je eerst inloggen. Klik op de link rechtsboven.
Meld je aan en ontvang elke week een vers Feyenoord E-zine in je mailbox met al het nieuws en achtergronden. Maar liefst 132.153 fans gingen je al voor.
Stel hier in welk nieuws jij belangrijk vindt.
acardipane arne australie barcelona bos bronckhorst centrumverdediger fitheid gio heitinga hulshoff jeng kuip marmol messi middenveldert modric nederland persie printer rangers reims rigaux romano ruben sipke slot socrates trauner turkije