LN: geen spandoeken zondag
17 maart 2006 19:57
Het fanzine Lunatic News plaatste het verzoek om geen spandoeken mee te nemen naar AZ-Feyenoord. Voor het uitvak zal een meterslang spandoek hangen als eerbetoon aan Anouk.

Het fanzine Lunatic News plaatste het verzoek om geen spandoeken mee te nemen naar AZ-Feyenoord. Voor het uitvak zal een meterslang spandoek hangen als eerbetoon aan Anouk.
Om te reageren moet je eerst inloggen. Klik op de link rechtsboven.
Meer dan 132.000 fans zijn lid van onze nieuwsbrief. Meld je ook aan!
Stel hier in welk nieuws jij belangrijk vindt.
acardipane achillespees afghanen afghanistan australie barcelona belgie bos bronckhorst centrumverdediger delegatie duitsland ferri gio heitinga jeng kuip marmol messi middenveldert nederland romano santigoal slot socrates taliban trauner turkije visa youtu