Transparent
Inloggen
Sluiten

VI: Feyenoord stopt alle buitenlandse samenwerkingsverbanden, Excelsior krijgt afvallers

3 maart 2006 18:06

Voetbalweekblad VI meldt in een achtergrondartikel over Wim Jansen dat de club in de zomer de samenwerking met Westerlo en KV Mechelen zal beeindigen en de contracten met Supersport en America Belo Horizonte zal opzeggen. Wat er met de projecten in Oost-Europa gebeurt werd niet vermeld.

Excelsior zou geen talenten meer krijgen in wie de club toekomst ziet. Zij zouden spelers krijgen die afvallen bij Feyenoord.

Meer op




Tags

excelsior samenwerkingsverbanden achtergrondartikel afvallen belo horizonte jansen mechelen oost supersport voetbalweekblad westerlo

Wat vind jij van dit nieuws?

Om te reageren moet je ingelogd zijn. Gebruik de links bovenin beeld om een loginnaam aan te maken danwel in te loggen.



Feyenoord E-zine

Meer dan 133.000 fans zijn lid van onze nieuwsbrief. Meld je ook aan!




Laatste nieuws


 
Stel hier in welk nieuws jij belangrijk vindt.



Tagcloud

acardipane achillespees afghanen afghanistan belgie bergen bronckhorst centrumverdediger delegatie duitsland eredivisie ferri forward fvd groningen has japan jeng kuip messi middenveldert milan nederland slot taliban trauner ueda visa westerlo youtu