Transparent
Inloggen
Sluiten

Pardo woensdag nog niet inzetbaar

7 februari 2006 19:16

Sebastian Pardo is zal woensdag nog niet inzetbaar zijn in het duel tegen NEC. De Chileense middenvelder trainde dinsdag wel weer mee na zijn griepaanval, maar wordt niet voldoende fit geacht om woensdag alweer te kunnen spelen.

Feyenoord zal daarom met dezelfde selectie die Ajax versloeg, naar Nijmegen afreizen.




Tags

pardo chileense griepaanval sebastian

Wat vind jij van dit nieuws?

Om te reageren moet je eerst inloggen. Klik op de link rechtsboven.


Feyenoord E-zine

Meld je aan en ontvang elke week een vers Feyenoord E-zine in je mailbox met al het nieuws en achtergronden. Maar liefst 132.178 fans gingen je al voor.




Laatste nieuws


 
Stel hier in welk nieuws jij belangrijk vindt.



Tagcloud

acardipane arne australie barcelona bos bronckhorst centrumverdediger fitheid gio heitinga hulshoff jeng kuip marmol messi middenveldert modric nederland persie printer rangers reims rigaux romano ruben sipke slot socrates trauner turkije