Transparent
Inloggen
Sluiten

Ereronde voor Feyenoord-spelers

5 februari 2006 14:29

Na de overwinning op Ajax explodeerde De Kuip. De spelers maakten vervolgens een ereronde om de fans te bedanken en te genieten van de mooie zege.




Tags

ereronde explodeerde kuip

Wat vind jij van dit nieuws?

Om te reageren moet je eerst inloggen. Klik op de link rechtsboven.


Feyenoord E-zine

Meld je aan en ontvang elke week een vers Feyenoord E-zine in je mailbox met al het nieuws en achtergronden. Maar liefst 132.427 fans gingen je al voor.




Laatste nieuws


 
Stel hier in welk nieuws jij belangrijk vindt.



Tagcloud

acardipane achillespees afghanen afghanistan australie barcelona belgie bos bronckhorst centrumverdediger duitsland ferri gio heitinga jeng kuip marmol messi middenveldert nederland rigaux romano santigoal slot socrates taliban trauner turkije visa youtu