Transparent
Inloggen
Sluiten

Telegraaf: nieuwe versterking rond met Feyenoord

31 januari 2006 09:58

Verslaggever: K

Volgens De Telegraaf is Feyenoord rond met de nieuwe versterking. 'De speler en de club zijn al rond met Feyenoord en wachten op een telefoontje om het vliegtuig in te stappen.' een en ander zou nog afhangen van het definitief rondkomen van enkele vertrekkende spelers.

Meer op




Tags

telegraaf telefoontje

Wat vind jij van dit nieuws?

Om te reageren moet je ingelogd zijn. Gebruik de links bovenin beeld om een loginnaam aan te maken danwel in te loggen.



Feyenoord E-zine

Meld je aan en ontvang elke week een vers Feyenoord E-zine in je mailbox met al het nieuws en achtergronden. Maar liefst 130.642 fans gingen je al voor.




Laatste nieuws


 
Stel hier in welk nieuws jij belangrijk vindt.



Tagcloud

acardipane antiparlementair autoritair baby bronckhorst democratie democratisch docu domheid fvd gemeentehuis hongarije hulshoff hwang kuip middenveldert moder nsb onnozel onnozelheid persie respecteert rigaux sato slot sobat usa vos wow youtu